مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-08پزشكي

ارائه تسهیلات باروری و ناباروری متناسب با اهداف سلامت در کردستان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به دستورالعمل برنامه حمایت مالی دانشگاه از زوجین نابارور، از ارائه تسهیلات قرض الحسنه مصوب وزارتخانه جهت خدمات در مراکز درمان ناباروری بر حسب رضایت زوجین خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به دستورالعمل برنامه حمایت مالی دانشگاه از زوجین نابارور، از ارائه تسهیلات قرض الحسنه مصوب وزارتخانه جهت خدمات در مراکز درمان ناباروری بر حسب رضایت زوجین خبر داد.

آرزو فلاحی در جمع خبرنگاران، اهم اقدامات انجام شده دانشگاه در خصوص تسهیلات باروری و ناباروری در راستای سیاست های کلی جمعیت متناسب با اهداف سلامت را تشریح کرد و با اشاره به ابلاغ تخصیص در برنامه صیانت از جمعیت جهت تشویق کارکنان بهداشتی از سطوح مدیران تا بهورزان در راستای ارتقاء نرخ باروری کلی و ترویج فرزندآوری اظهار کرد: دستورالعمل و شرح هزینه آن در اوایل سال 1400 توسط وزارتخانه به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص تسهیلات ناباروری، ذکر کرد: اختصاص کارت تخفیف وزارتی به مبلغ یک میلیون و 700 هزار تومان به زوجین نابارور، جهت درمان و استفاده درطول یکسال از ابتدای فروردین تا اسفند برابر با کار انجام شده مبلغ هزینه کرد به وزارتخانه اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات باروری و ناباروری متناسب با اهداف سلامت در کردستان

ارائه تسهیلات باروری و ناباروری متناسب با اهداف سلامت در کردستان