مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-08اقتصادي

ترس از شکست مانعی برای رسیدن به هدف


مدیرعامل شرکت تعاونی 4048 کارآفرینان هنرمند اندیشه گفت: متاسفانه در جامعه ایرانی به ویژه شهر سنندج آنچه که مانع پیشرفت بانوان است ترس از شکست خوردن است، - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت تعاونی 4048 کارآفرینان هنرمند اندیشه گفت: متاسفانه در جامعه ایرانی به ویژه شهر سنندج آنچه که مانع پیشرفت بانوان است ترس از شکست خوردن است، این در حالی است که این آدم های خیلی قوی تر از چیزی هستند که فکرش را می کنند.

ساعدپناه امروز (18 اسفند) در وبینار کرسی تعاون و کارآفرینی که با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد اظهار کرد: شغل و کسب درآمد یکی از نیازهای اصلی زندگی است که برخلاف ادوار گذشته که تصور می رفت مرد تنها باید نان آور خانواده باشد در عصر حاضر و با پیشرفت ارتباطات و تکنولوژی بانوان نقش ویژه ای در اقتصاد جامعه دارند.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه در جامعه ایرانی به ویژه شهر سنندج آنچه که مانع پیشرفت بانوان است ترس از شکست خوردن است، این در حالی است که این آدم های خیلی قوی تر از چیزی هستند که فکرش را می کنند.

وی عنوان کرد: چیزی کە بسیار مهم است فرار از فقر است زیرا ادامە فقر شرافت را از آدم ها می گیرد و موجب نادانی و ازبین رفتن آگاهی است؛ به این دلیل که فرد گرسنه وقتی برای فکر کردن و کسب آگاهی ندارد، انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس از شکست مانعی برای رسیدن به هدف

ترس از شکست مانعی برای رسیدن به هدف