مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-08اجتماعي

دانش و اطلاعات به روز نیازمند تشکیل تعاونی است


مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با تاکید بر ضرورت آموزش در بخش تعاون گفت: لازم است که ما حتما تعاونی ها را آماده کنیم که در جهت رسیدن به اهداف خود حرکت کنند که این امر مستلزم دانش و اطلاعات به روز است.

- ایسنا/کردستان مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با تاکید بر ضرورت آموزش در بخش تعاون گفت: لازم است که ما حتما تعاونی ها را آماده کنیم که در جهت رسیدن به اهداف خود حرکت کنند که این امر مستلزم دانش و اطلاعات به روز است.

علی اصغر عباسی امروز (18اسفند) در وبینار کرسی تعاون و کارآفرینی که با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد اظهار کرد: لازمه تشکیل تعاونی وجود هفت نفر در گروه است و این هفت نفر می بایست دو سوم اعضای آن ها در آن رشته ای که طرح آن را پیشنهاد می کنند باید تخصص داشته باشند.

عباسی بیان کرد: بعد از تشکیل گروه کمتر از یک ماه شرکت تشکیل و فعالیت خودرا آغاز می کنند؛ تجربیات نشان داده است که اکثر تعاونی ها حاصل تفکر یک نفر که به آن بنیان گذار گفته می شود است که چند نفر را جمع آوری و آن ها را متقاعد می سازد که در قالب یک تشکل فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش و اطلاعات به روز نیازمند تشکیل تعاونی است

دانش و اطلاعات به روز نیازمند تشکیل تعاونی است