مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-08سياسي

روایتگری و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل نو لازم است


مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بر روایتگری و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به دانش آموزان ونسل جوان جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مدیران حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بابلسر با بیان اینکه این شهرستان هم فرمانده خیز و رزمنده خیز است، بر ضرورت تدوین کتاب نقش رزمندگان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت تأکید کرد.

وی افزود: کتاب نقش شهرستان بابلسر در دفاع مقدس از آثار جنگ است که دارای محورهای مشخصی بوده و برای آیندگان ماندگار خواهد ماند.

سردار ملکی با بیان اینکه رزمندگان جزو آثار دفاع مقدس هستند و هر روز یکی از این کاروان کم می شود بر جمع آوری آثار شهدا و خاطرات رزمندگان تأکید کرد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه تشییع شهدای گمنام باعث تحول در جامعه می شود، افزود: در تشییع اخیر پیکر 2 شهید گمنام در باغ 33 هکتاری رامسر مسائلی به وجود آمد که زیبنده نبود و با تدابیر فرمانده سپاه رامسر و مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس این شهرستان شهدا مقابل مصلا خاکسپاری شدند.

در این جلسه که با حضور معاونت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، مسئولین کمیته های 16 گانه دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر و رابطین بخش ها به ارائه گزارش کار پرداختند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگری و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل نو لازم است

روایتگری و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل نو لازم است