مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:502021-03-08سياسي

فراخوان حزب مردم سالاری برای ثبت نام داوطلبان در انتخابات شوراها


قطعنامه نوزدهمین کنگره حزب مردم سالاری همزمان با فراخوان این حزب از مدیران و متخصصان حوزه های مختلف شهری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قطعنامه نوزدهمین کنگره حزب مردم سالاری همزمان با فراخوان این حزب از مدیران و متخصصان حوزه های مختلف شهری به ویژه جوانان کارشناس و زنان توانمند برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منتشر شد.

متن کامل قطعنامه بدین شرح است: نوزدهمین کنگره حزب مردم سالاری، روز پنجشنبه سی ام بهمن ماه 1399 به صورت مجازی و با حضور سخنرانان و عوامل اجرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی، با شعار تقویت حاکمیت مردم با جمهوریت سوم (بازنگری در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران) با سخنرانی تعدادی از شخصیت های سیاسی برگزار شد.

در این کنگره اعضای شورای مرکزی حزب برای دوره جدید طی انتخابات الکترونیکی انتخاب شده و اعضای مجمع عمومی، با اجماع، دکتر مصطفی کواکبیان را به عنوان دبیرکل حزب ابقاء کردند.

همچنین اعضای مجمع عمومی حزب مردم سالاری در مورد انتخابات شوراها تصمیم گرفتند تا در استان ها با هماهنگی اصلاح طلبان همان استان لیست انتخاباتی پیشنهادی را پس از تصویب شورای مرکزی منتشر سازند و در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز دکتر مصطفی کواکبیان را به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حزب مردم سالاری برای ثبت نام داوطلبان در انتخابات شوراها

فراخوان حزب مردم سالاری برای ثبت نام داوطلبان در انتخابات شوراها