مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-08بين الملل

تلاش های کویت برای برگزاری نشست بین قطر، امارات و مصر


روزنامه القبس کویت از تحرکات رهبری سیاسی این کشور برای برگزاری نشست سه جانبه قطر، امارات و مصر در اواسط ماه مارس جاری برای حل پرونده های لاینحل بین این کشورها پرده برداشت.

- روزنامه القبس کویت از تحرکات رهبری سیاسی این کشور برای برگزاری نشست سه جانبه قطر، امارات و مصر در اواسط ماه مارس جاری برای حل پرونده های لاینحل بین این کشورها پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه به نقل از منابع دیپلماتیک که آنها را عالی رتبه خواند، نوشت: اخیرا پیام هایی از جانب رهبری کویت به رهبران مصر، قطر و امارات با مضمون تاکید بر تقویت همبستگی کشورهای حاشیه خلیج فارس و وحدت آنها و بیان تشکر از بابت همکاری سه کشور با یکدیگر درخصوص نتایج حاصله از نشست سران العلا ارسال شده است.

این روزنامه در ادامه اشاره کرد، پیام ها همچنین شامل تشکر و تقدیر از پاسخ سه کشور به دعوت کویت برای برگزاری نشست هایی در خاک این کشور و بررسی تصمیم گیری ها به شکل مثبت است.

این روزنامه ادامه داد: امور بین سه کشور بعد از موفقیت حاصل شده در نتیجه تلاش های کویت در حفظ وحدت کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در اجلاس سران العلا به میزبانی عربستان در اوایل ژانویه در مسیر گشایش و مثبت حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های کویت برای برگزاری نشست بین قطر، امارات و مصر

تلاش های کویت برای برگزاری نشست بین قطر، امارات و مصر