مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-08ورزشي

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی رزمی کاران دانشجوی اردبیل


مسابقات آمادگی جسمانی رزمی کاران دانشجوی اردبیل به همت انجمن ورزش های رزمی و با مشارکت بسیج دانشجویی و هیات ورزش های دانشگاهی استان اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسابقات آمادگی جسمانی رزمی کاران دانشجوی اردبیل به همت انجمن ورزش های رزمی و با مشارکت بسیج دانشجویی و هیات ورزش های دانشگاهی استان اردبیل به صورت برگزار شد.

این مسابقات مجازی با شرکت دانشجویان ورزشکار از رشته های رزمی شامل تکواندو، کاراته، بوکس، دفاع شخصی، ووشو، جودو و کونگ فو در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

نحوه برگزاری این مسابقات شامل ارسال ویدئوی انجام صحیح حرکات آمادگی جسمانی و بخش آزمون نیز در راستای ارتقاء و توانمندسازی ورزشکار تهیه و تنظیم شده بود.

در بخش آزمون علمی - ورزشی ترانه عبدالله پور مقام نخست و در بخش آمادگی جسمانی علی مهدوی مقام اول، احسان اعظمی و نگین محمدزاده مقام دوم و رضا رسول زاده و مریم مهدوی مقام سوم این مسابقات را به دست آوردند.

از نفرات برتر این مسابقات طی مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات دانشگاه پیام نور اردبیل تجلیل به عمل آمده و حکم و جوایز ارزنده ای اهدا شد.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی رزمی کاران دانشجوی اردبیل

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی رزمی کاران دانشجوی اردبیل