مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-08اقتصادي

اجرای بیش از 3 هزار طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امسال 3 هزار 400 طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجراشده است.

-  به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  قباد مبشری گفت: از محل اجرای طرح های اشتغال، کاریابی و فرصت های شغلی، بیش از 3 هزار شغل با اعتبار 114 میلیارد تومان برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه طرح های اجرایی مددجویان بیشتر در زمینه های دام پروری و کشاورزی و خدمات بوده است، تأکید کرد: عمده اشتغال ایجادشده توسط این نهاد برای مددجویان تحت حمایت است و در مواردی خاص به افراد غیرتحت حمایت نیز تسهیلات اشتغال پرداخت می شود.

   مبشری با اشاره به اینکه 50 درصد اشتغال کمیته امداد باید از طریق راهبری شغلی ایجاد شود، گفت: افراد متقاضی به راهبران شغلی معرفی می شوند و توسط راهبر آموزش داده می شوند و برای آنان تشکیل داده شده و قرار داد تنظیم می شود و تسهیلات با سود چهار درصد به آنان پرداخت می شود و در طول دوره راهبر شغلی کار را همراهی و پیگیری می کند.

   مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحم ضمن قدردانی از همکاری بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان گفت: با توجه به تورم ایجادشده در نظر داریم بیشتر به سمت کار های خرد و اشتغال خانگی رو آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 3 هزار طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از 3 هزار طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان کهگیلویه و بویراحمد