مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-08اقتصادي

یهره برداری از ایستگاه f و k مترو کرج خرداد سال آینده


محمد شریعتمداری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه خط 2 قطار شهری کرج اظهار کرد: در ماه های پایانی عمر دولت تدبیر و امید قرار داریم و دولت تلاش دارد پروژه های نیمه تمام در بخش های مختلف اقتصادی، - اجتماعی و.

را با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره برداری برساند.

وی با بیان اینکه قطار شهری کرج یکی از همین پروژه های اولویت دار در استان البرز است، افزود: با پیگیری صورت گرفته ایستگاه f و k خرداد سال آینده به بهره برداری می رسد و ایستگاه های ما بین آن نیز به فاصله دو ماه از هم افتتاح می شود.

وی توضیح داد: در دولت دوازدهم سعی شد با تزریق منابع و رفع مشکلات، سرعت تکمیل قطار شهری کرج افزایش یابد به طوریکه میزان پیشرفت آن از سال 97 تا کنون نیمی از پیشرفتی بوده که در طول یک دهه قبل از آن اتفاق افتاده بود.

شریعتمداری تاکید کرد: البته پروژه ها منحصر به پروژه مترو نیست و پروژه کنارگذر شرق و اتصال آن به اتوبان همت از دیگر پروژه های در دستور کار دولت است.

وزیر، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: مسئولان بعد از راه اندازی این دو ایستگاه باید به دنبال راه اندازی سایر ایستگاه ها در خطوط دیگر قطار شهری کرج باشند و آنها را با سرعت بیشتری تکمیل و به مردم تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یهره برداری از ایستگاه f و k مترو کرج خرداد سال آینده

یهره برداری از ایستگاه f و k مترو کرج خرداد سال آینده