مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-08سياسي

ازحقوق مأموران پلیس دفاع می کنیم/ حقوق شهروندی ملاک عمل در اجرای مأموریت ها


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه از حقوق سازمان و کارکنان دفاع می کنیم، بر لزوم رعایت حقوق شهروندی و موازین شرعی، قانونی و اخلاقی حین اجرای مأموریت ها تأکید کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار با تمام توان در خدمت رفاه و آسایش و امنیت آنها هستند و با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو با تمام توان ماموریت خود را انجام خواهند داد تا مردم عزیز با آسایش و آرامش و خیال راحت به استقبال سال نو رفته و تعطیلات را سپری کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حضور گسترده نیروهای پلیس در جغرافیای جمهوری اسلامی از مرزها تا مرکز به اهمیت تامین نظم و امنیت در کشور پرداخت و گفت: نیروی انتظامی دارای گستردگی و تنوع ماموریتی است و در عین حال با وسعت اختیارات قانونی حین اجرای ماموریت ها با آحاد مردم در طیف، سنین مختلف در ارتباط است، تامین و توسعه نظم و امنیت بر عهده نیروی عظیم انتظامی است که تحقق این مهم با همت و تلاش شبانه روزی و فداکارانه همکارانم در سراسر کشور محقق می شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا؛ یک نهاد اجتماعی محور و در تعامل و ارتباط با مردم است و از نظر درون سازمانی هم مجموعه ای انسان محور هستیم که بالاترین سرمایه برای ما محسوب می شود، افزود: بنابراین شایسته است که به نحو مطلوبی از این مجموعه بزرگ و عظیم حراست و حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازحقوق مأموران پلیس دفاع می کنیم/ حقوق شهروندی ملاک عمل در اجرای مأموریت ها

ازحقوق مأموران پلیس دفاع می کنیم/ حقوق شهروندی ملاک عمل در اجرای مأموریت ها