مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-08سياسي

نقطه پیشرفت کشور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، نهادها و جوانان است


نقطه پیشرفت کشور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، نهادها و جوانان توانمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فضل الله رنجبر بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح 80 مرکز مثبت زندگی زیر حمایت بهزیستی در کرمانشاه که همزمان با 2 هزار و 400 مرکز در کشور افتتاح شد، با اشاره به اینکه بهزیستی باید کارها را با بخش خصوصی تقسیم کند، اظهار کرد: باید به بخش خصوصی نگاه ویژه شده و مدیران بدانند که به بخش خصوصی نیاز است، زیرا که این بخش بسیار مثمر ثمر است.

وی افزود: اگر بخش خصوصی، سازمان های مردم نهاد و جوانان به کمک بهزیستی بیایند، تأثیرگذار خوبی برای کشور خواهد داشت، نقطه پیشرفت کشور استفاده از بخش خصوصی، فعالیت نهادها و جوانان توانمند است.

امیرعلی بابایی در مراسم افتتاح یکی از مراکز مثبت زندگی در شهر کرمانشاه بیان کرد: این مرکز با زیر بنای یک صد و 50 متر مربع و هزینه ای حدود 500 میلیون تومان با امکانات کامل احداث شده که امکان پذیرش 450 مددجو را دارد.

مدیر کلینیک مثبت زندگی افزود: در این مرکز مناسب سازی برای معلولین، سالمندان و عموم انجام شده و امکانات پذیرش، مددکاری، مسؤول فنی، ثبت و تشکیل پرونده فرزند خواندگی، غربالگری بینایی سنجی، شنوایی سنجی، ژنتیک و اوتیسم وجود دارد، برای حذف کاغذ بازی دسترسی به خدمات راحت تر الکترونیک فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه پیشرفت کشور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، نهادها و جوانان است

نقطه پیشرفت کشور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، نهادها و جوانان است