مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-08سياسي

نیکوکاران استان تهران 40 زندانی نیازمند را آزاد کردند


در مراسمی در ندامتگاه های زنان، تهران بزرگ و زندان رجایی شهر، نیکوکاران استان تهران، بدهی چهل نفر از زندانیان نیازمند را پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، طی مراسم جداگانه ای که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در ندامتگاه های زنان، تهران بزرگ و زندان رجایی شهر برگزار شد، نیکوکاران استان تهران، بدهی چهل نفر از زندانیان نیازمند را پرداخت کردند تا در آخرین روزهای سال به خانه هایشان بازگردند.

مدیر کل زندان های استان تهران با اعلام این خبر گفت: طی روزهای پایانی سال که مصادف با ایام عید مبعث پیامبر مهربانی هاست و در تداوم طرح نذر هشتم، نیکوکاران استان تهران ضمن اهدای سه میلیارد و صد میلیون تومان، بدهی چهل نفر را پرداخت کردند.

سیدحشمت اله حیات الغیب همچنین اظهار داشت: نذر هشتم به نیت امام رضا (ع) و از برنامه های نوینی است که توسط رییس سازمان زندان ها طراحی و ابلاغ گردیده و طی آن، هشتم هر ماه، خارج از برنامه های تقویمی زندان ها و مساعدت های قضایی، بدهی هشت نفر پرداخت و آزاد می شوند و یا به هشت خانواده نیازمند زندانیان کمک های معیشتی ویژه می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل استقبال گسترده نیکوکاران تهرانی، این برنامه هر دو هفته یک بار در این استان انجام می شود و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکاران استان تهران 40 زندانی نیازمند را آزاد کردند

نیکوکاران استان تهران 40 زندانی نیازمند را آزاد کردند