مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-08اقتصادي

پروژه های نیمه کاره را تا پایان دولت به پایان می رسانیم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش می کنیم تمام پروژه های نیمه کاره در دولت در حوزه فعالیت کار تا پایان دولت به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شریعتمداری بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی کرج اظهار کرد: در ماه های پایانی عمر دولت تدبیر و امید با هم فکری همکاران تلاش کردیم اگر قبلاً دولت با چهار موتور مشغول فعالیت بود یک موتور دیگر که استندبای بود در مدت چهارم به مدار بیاوریم.

وی با بیان اینکه انتظار می رود توقفی در باند از ارائه خدمت دولتی به دولت دیگری نداشته باشیم، تصریح کرد: از معاونین وزارتخانه خواستیم، هر کدام مسئولیت یک استانی را که عمدتاً استان های کمتر برخوردار بودند بر عهده گرفتند و حتی در استان ها برخوردار برای مناطق کمتر برخوردار یک نمایندگی مشخص کردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: سفرهایی به این استان ها صورت می گیرد و تصمیماتی اتخاذ می شود که چرخ حرکت فعالیت رسانی دولت در عرصه های گوناگونی که وزارتخانه در آن مسئول است در حوزه فعالیت های رفاهی، خدماتی، کار، امدادی و بیمه ای و همچنین فعالیت اقتصادی وابسته به آن سرعت مضاعف و حرکت رو به رشد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تمام پروژه های نیمه کاره در دولت در حوزه فعالیت کار تا پایان دولت به پایان برسد و آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه کاره را تا پایان دولت به پایان می رسانیم

پروژه های نیمه کاره را تا پایان دولت به پایان می رسانیم