مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-08اقتصادي

30 درصد از نهادهای مردمی دارای مجوز فعالند


مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه گفت: حدود 30 درصد از نهادهای مردمی دارای مجوز در سطح جامعه فعالیت دارند و الباقی غیرفعال هستند.

- مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه گفت: حدود 30 درصد از نهادهای مردمی دارای مجوز در سطح جامعه فعالیت دارند و الباقی غیرفعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، احمد هنری مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه در چهارمین جلسه کارگروه ملی مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه، با اشاره به تعداد سمن های همکار، اظهار داشت: تا کنون حدود 30 هزار سمن و نهاد مردمی در بانک اطلاعاتی دسته بندی شده است؛ اما انتظار داریم با توجه به راه اندازی سامانه مشارکت، تا پایان سال تعداد سمن های ثبت نام شده در سامانه افزایش یابد.

وی افزود: سمن ها و نهادهای مردمی از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی نسبت به اخذ کد ثنا اقدام و سپس روند ثبت نام در سامانه مشارکت را طی کنند.

مراجع مسئول مندرج در دستورالعمل نیز باید با توجه به راه اندازی سامانه فعال تر عمل کرده تا بتوانند نهادهای مردمی ثبت نام شده را در سامانه رصد کنند.

مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه تصریح کرد: بانک اطلاعاتی نهادهای مردمی از وزارت کشور، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از نهادهای مردمی دارای مجوز فعالند

30 درصد از نهادهای مردمی دارای مجوز فعالند