مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-08سياسي

حفظ و نگهداری فضای سبز تکلیفی بر عهده مردم است


تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(ع) با تأکید بر عملکرد مثبت شهرداری قم در توسعه فضای سبز گفت: حفظ و نگهداری فضای سبز وظیفه ای بر عهده مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم در آیین درختکاری و نکوداشت هفته منابع طبیعی که امروز در بوستان نبوت واقع در بلوار کشاورز در منطقه کمتر برخوردار 6 قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت درختکاری و توجه به محیط زیست در روایات و احادیث اسلامی اظهار داشت: دنیا مزرعه آخرت بوده و انسان ها هر چه در امور دنیوی و معنوی در این دنیا بکارند در آخرت برداشت می کنند.

وی درختکاری و توسعه فضای سبز را در حرم اهل بیت(ع) دارای اهمیت ویژه دانست و افزود: باید برای توسعه فضای سبز شهر قم و ایجاد امکانات برای گردش و تفریح سالم اهتمام و اقدام لازم صورت پذیرد.

امام جمعه قم مجموعه مدیریت شهری در قم را پر تلاش دانست و تاکید کرد: در کنار تلاش مدیریت شهری، حفظ و نگهداری فضای سبز وظیفه ای بر عهده شهروندان است که باید به این امر اهتمام داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) ادامه داد: حفظ و نگهداری فضای سبز می تواند مزرعه ای باشد برای آخرت مردم و ان شالله در روز قیامت این اعمال خیر در پرونده هر کس ثبت خواهد شد آیت الله سعیدی در این مراسم 5 اصله نهال درخت مثمر را به دست خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و نگهداری فضای سبز تکلیفی بر عهده مردم است

حفظ و نگهداری فضای سبز تکلیفی بر عهده مردم است