مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-08سياسي

‏ شهید نقوی الگوی جوان انقلابی در پاکستان بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سیده زهرا نقوی دختر شهید نقوی و نماینده پارلمان ایالت پنجاب پاکستان طی سخنان خود، اظهار کرد: شهید نقوی الگویی کامل برای جوانان انقلابی در پاکستان است که سابقه مجاهدت های فراوانش او را به درجه شهادت رساند.

وی گفت: شهید نقوی پس از آنکه فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر لزوم حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را شنید مشتاقانه خود را به خوزستان رساند و با تمام وجود خود را وقف جبهه کرد.

نماینده پارلمان ایالت پنجاب پاکستان افزود: پدرم یک پزشک بود و در جبهه ها نیز به کار امدادرسانی و درمانی مجروحان مشغول بود.

نقوی در ادامه بیان کرد: تمام تلاش پدرم این بود که افکار و آرمان های امام خمینی(ره) را به گوش جان مردم پاکستان برساند و آن ها را با انقلاب اسلامی ایران و سخنان بینانگذار کبیر انقلاب آشنا سازد.

در زمانی که حجاج ایرانی در مراسم حج به شهادت رسیدند و شرکت در حج از سوی ایران تحریم شد، شهید نقوی تاب نداشت که سخنان امام روی زمین بماند به همین دلیل به عربستان سفر کرد و به رغم تحمل ماه ها شکنجه مراسم برائت از مشرکان را انجام داد.

وی تأکید کرد: آرمان ها و افکار پدرم در مسیر اتحاد، وحدت و همدلی همه مسلمانان جهان بود و برای متحد نگهداشتن شیعیان پاکستانی نیز تلاش بسیاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏ شهید نقوی الگوی جوان انقلابی در پاکستان بود

‏ شهید نقوی الگوی جوان انقلابی در پاکستان بود