مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-08سياسي

دولت و نمایندگان خوزستان برای نجات مردم از بحران کرونا چه خواهند کرد؟


آیا بهتر نیست دستگاه های دولت و نمایندگان خوزستان و هر آن کس که هر اقدامی از دستش ساخته است برای نجات خوزستان و مردمانش اقدامی مؤثر انجام دهد و تا حصول نتیجه پیگیری نماید؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز قرمز، نارنجی، زرد، زرد، زرد و نهایت آبی رنگ همدم بودند.

 اما قصه به این جا ختم نمی شود خوزستانی که استان آتشین کرونا خوانده شد فقط با کمک مردم آتش زده نشد بلکه مسوولین و شاید برخی از سوءمدیریت ها که پیرو آن از مرزها غافل شدند خوزستان را سرخ کرد.

  کرونای انگلیس ی پراکنده می شنیدیم که کرونای انگلیسی در برخی از نقاط کشور در تعدادی محدود مشاهده شده که با ردیابی و قرنطینه در نطفه خفه می شدند و اتفاقاً هشتم بهمن ماه بود که خبر شناسایی نخستین مورد کرونای انگلیسی در خوزستان اعلام شد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز این بیمار مسافری از هلند بوده که در فرودگاه مورد نمونه برداری قرار می گیرد و نتیجه تست آن کرونا جهش یافته و یا به اصطلاح انگلیسی را نشان می دهد که وی و افراد در تماس با او قرنطینه می شوند.

همه چیز همچنان در مسیری عادی درحال طی شدن بود که در نیمه دوم بهمن افزایش ناگهانی آمار ابتلا در خوزستان به ویژه در جنوب غرب و شادگان توجهات را به خود جلب نمود و زمانی نبود که شکرالله سلمان زاده رییس دانشگاه علوم پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و نمایندگان خوزستان برای نجات مردم از بحران کرونا چه خواهند کرد؟

دولت و نمایندگان خوزستان برای نجات مردم از بحران کرونا چه خواهند کرد؟