مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-08سياسي

نتیجه بخش بودن تلاش های ایران در مبارزه با افراطی گری و محو گروه های تروریستی


بر همه ما لازم است با محکوم کردن اقدامات زورمدارانه یک جانبه که بنیان های قانون مداری را فرسوده می کند، بار دیگر پایبندی بی دریغ خود به حاکمیت قانون را اثبات کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چهاردهمین اجلاس پیشگیری از وقوع جرم و عدالت کیفری صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس و میزبانی ژاپن با حضور دادستان کل جمهوری اسلامی ایران، بختیاری دادیار دیوانعالی و رییس دفتر دادستان کل، خشنودی معاون قضایی دادستان کل، فوائدی رییس اداره پیگیری های ویژه دفتر دادستانی کل در امور بین الملل، مسعودی فر قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و نماینده وزارت امور خارجه به عنوان اعضای هیأت همراه برگزار شد.

متن سخنان دادستان کل کشور در این اجلاس بین المللی به شرح ذیل است: آقای رییس در آغاز مایلم انتخاب شایسته شما را تبریک گفته و از تلاش های مجدّانه کشور میزبان و دبیرخانه کنگره در برپایی این رویداد مؤثر تقدیر نمایم.

جمهوری اسلامی ایران اهمیت زیادی برای کنگره و نقش بی همتای آن در تحکیم پاسخ دسته جمعی به جرایم به عنوان چالشی مهم قائل است.

آقای رییس، همکاران محترم در طول سالیان گذشته، جمهوری اسلامی ایران تلاش های خود در تقویت حاکمیت قانون و پیشبرد توسعه پایدار به ویژه از طریق ایجاد چارچوب های قانونی منسجم و رویکردهای قاطع پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه بخش بودن تلاش های ایران در مبارزه با افراطی گری و محو گروه های تروریستی

نتیجه بخش بودن تلاش های ایران در مبارزه با افراطی گری و محو گروه های تروریستی