مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:302021-03-08بين الملل

عون خواستار افشای طرف های خارجی پشت خسارت ها به منافع لبنان شد


رییس جمهوری لبنان در نشست اقتصادی، مالی، قضایی و امنیتی در بعبدا گفت: آنچه در جریان است انعکاسات خطرناکی بر امنیت اجتماعی و امنیت ملی دارد که می طلبد تدابیر فوری و قاطع مالی، - عون خواستار افشای "طرف های خارجی" پشت خسارت ها به منافع لبنان شد رییس جمهوری لبنان در نشست اقتصادی، مالی، قضایی و امنیتی در بعبدا گفت: آنچه در جریان است انعکاسات خطرناکی بر امنیت اجتماعی و امنیت ملی دارد که می طلبد تدابیر فوری و قاطع مالی، قضایی و امنیتی برای تعقیب کسانی که با لقمه نان لبنانی ها بازی می کنند، در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، میشل عون، رییس جمهوری لبنان از ادارات و طرف های مربوطه خواست به مقابله با تخلفات به خصوص در زمینه بازی با قیمت مواد غذایی و احتکار آن بپردازند.

او همچنین از نیروهای امنیتی خواست طرح های سیستماتیک برای خدشه وارد کردن به کشور را به خصوص بعد از افزایش اطلاعات از وجود گروه ها و برنامه های خارجی که روی نابودی نقدیندگی کشور و جایگاه مالی آن تلاش می کنند، افشا کنند.

رییس جمهوری لبنان ادامه داد: این حق شهروندان است که در تظاهرات نظرات شان را بیان کنند اما بستن مسیرها تعدی به حق شهروندان در رفت وآمدهایشان و حاضر شدن در محل کار به خصوص هفته ها بعد از اعمال محدودیت و قرنطینه سراسری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عون خواستار افشای طرف های خارجی پشت خسارت ها به منافع لبنان شد

عون خواستار افشای طرف های خارجی پشت خسارت ها به منافع لبنان شد