مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-08سياسي

زنجان 40 شهید زن تقدیم نظام کرده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان 40 بانوی شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: 72 جانباز زن نیز مدال افتخاری بر استان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی عصر امروز در همایش لشکر فرشتگان تاریخ ساز که با حضور جمعی از مسؤولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، معتمدین معین و پژوهشگران حوزه ایثار و شهادت زنان برگزار شد، ضمن تبریک ایران کرده است، گفت: 72 جانباز زن نیز مدال افتخاری بر استان محسوب می شود.

کاظمی در ادامه به نقش معتمدین معین در حل مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود: هرچه قدر به این حوزه توجه بیشتری شود، مشکلات با سرعت بیشتری حل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عناوین برنامه های روز شهید در استان اشاره کرد و گفت: روز 22 اسفند روز به یادماندنی است که با توجه به اینکه بیشترین عملیات پرفروغ در جنگ تحمیلی و بیشترین تعداد شهدا در اسفندماه اتفاق افتاده است، روز شهید نیز در این ماه نام گذاری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه طنین انداز شود، بسیاری از مشکلات حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان 40 شهید زن تقدیم نظام کرده است

زنجان 40 شهید زن تقدیم نظام کرده است