مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-08بين الملل

قول مساعدت ابوالغیط به نماینده سازمان ملل درباره لیبی


دبیرکل اتحادیه عرب در جریان دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی از حمایت خود از تلاش های هیئت سازمان ملل در این کشور به خاطر دستیابی به راهکار سیاسی فراگیر خبر داد.

- دبیرکل اتحادیه عرب در جریان دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی از حمایت خود از تلاش های هیئت سازمان ملل در این کشور به خاطر دستیابی به راهکار سیاسی فراگیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، احمد ابوالغیط، دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه ای بر حمایت این اتحادیه و تمایل آن به همکاری مشترک بین اتحادیه عرب و سازمان ملل در راستای پیشبرد تلاش ها برای حل و فصل مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی از طریق تقویت این تلاش ها در چارچوب روند برلین و تحت نظارت کمیته چهار جانبه (اتحادیه عرب، سازمان ملل، اتحادیه اروپا و آفریقا) تاکید کرد.

احمد ابوالغیط صبح امروز (دوشنبه) با یان کوبیس، فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار به بررسی آخرین تحولات لیبی و راه های دستیابی به راهکار سیاسی برای این کشور پرداختند.

ابوالغیط در جریان این دیدار بر پایبندی کامل اتحادیه عرب به حمایت از برادران لیبیایی در تلاش ها با هدف دستیابی به راهکار ملی و یکپارچه و نیز حمایت از تلاش های انجام شده برای تکمیل مقدمات مرحله مقدماتی تا رسیدن به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعدت ابوالغیط به نماینده سازمان ملل درباره لیبی

قول مساعدت ابوالغیط به نماینده سازمان ملل درباره لیبی