مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-08بين الملل

واکنش سفارت آمریکا در ریاض به عملیات یمنی ها در عمق خاک سعودی


سفارت آمریکا در ریاض در بیانیه ای به عملیات راهبردی یمنی ها در عمق خاک سعودی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شبکه تلویزیونی العربیه، سفارت آمریکا در عربستان سعودی امروز دوشنبه به حملات دفاعی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضعی در عربستان واکنش نشان داد.

سفارت آمریکا در ریاض با جانبداری از عربستان در این خصوص اعلام کرد: حملات اخیر حوثی ها به پادشاهی عربستان سعودی را محکوم می کنیم! واشنگتن بدون اشاره به تداوم جنایت ائتلاف به سرکردگی سعودی به مردم مظلوم یمن، دفاع یمنی ها از خود را حمله به زیرساخت های غیرنظامی و حیاتی نامیده و از آن ابراز نگرانی کرده است.

شب گذشته نیروهای مسلح یمن بیانیه ای صادر و در آن اعلام کردند: به فضل خداوند نیروی موشکی و پهپادی توانست عملیات گسترده هجومی با 14 پهپاد و 8 موشک بالستیک را در مقیاس گسترده در خاک سعودی انجام دهد.

در این بیانیه آمده بود: در میان پهپادها و موشک هایی که در این عملیات تهاجمی گسترده مشارکت داده شد ،10 پهپاد از نوع صماد 3 و یک موشک ذوالفقار مورد استفاده قرار گرفت.

در عملیات توازن بازدارنده 6، شرکت آرامکو در بندر رأس التنوره و اهداف نظامی دیگر در منطقه الدمام و نیز پایگاه های نظامی در عسیر و جیزان با 4 پهپاد از نوع 2k و موشک های بدر مورد اصابت دقیق قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سفارت آمریکا در ریاض به عملیات یمنی ها در عمق خاک سعودی

واکنش سفارت آمریکا در ریاض به عملیات یمنی ها در عمق خاک سعودی