مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-08بين الملل

درخواست معترضان قتل شهروند سیاه پوست آمریکایی از دادگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری فرانس پرس نوشت: ساکنان شهر مینیاپلیس آمریکا از آغاز محاکمه پلیس سفیدی پوستی که متهم به قتل فلوید شد، - در آستانه محاکمه قاتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی که سال گذشته توسط پلیس سفیدپوست کشته شد، معترضان آمریکایی خواستار اجرای عدالت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری فرانس پرس نوشت: ساکنان شهر مینیاپلیس آمریکا از آغاز محاکمه پلیس سفیدی پوستی که متهم به قتل فلوید شد، استقبال کرده اند و این دادگاه مطمئنا یکی از محاکمه هایی خواهد بود که بسیار مورد توجه افکار عمومی است.

در ویدئویی که در سراسر جهان مشاهده شده است فلوید زیر زانوی دِرک شووین پلیس سفیدپوست قرار دارد که با زانو به مدت 9 دقیقه به گردن او فشار می آورد.

این وضعیت به مرگ فلوید منجر می شود.

انتخاب هیات منصفه از ساعت هشت صبح روز دوشنبه آغاز می شود هر چند که مذاکرات نهایی بر سر اتهامات دقیق این پلیس آمریکایی می تواند روند دادرسی را به تاخیر بیندازد.

تا کنون شووین با قتل درجه 2 و اتهامات قتل نفس مواجه است و به قرار وثیقه از زندان آزاد شده و باید دوباره در دادگاه حاضر شود.

مرگ فلوید پرده از زخم های نژادپرستی شدید در ایالات متحده برداشت و باعث بروز ماه ها تظاهرات خشونت آمیز در داخل آمریکا و خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست معترضان قتل شهروند سیاه پوست آمریکایی از دادگاه

درخواست معترضان قتل شهروند سیاه پوست آمریکایی از دادگاه