مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-08بين الملل

بازداشت 6 تروریست عضو داعش در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه صادر شده از سوی ستاد کل نیرو های مسلح عراق به نقل سرلشگر رسول آمده است که با پیگیری های میدانی و تشدید تلاش های اطلاعاتی، - سرلشگر یحیی رسول فرمانده کل نیرو های مسلح عراق از دستگیری 6 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در استان های سلیمانیه ، الانبار و بغداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه صادر شده از سوی ستاد کل نیرو های مسلح عراق به نقل سرلشگر رسول آمده است که با پیگیری های میدانی و تشدید تلاش های اطلاعاتی، سازمان ضد تروریسم به تعقیب باقیمانده باند های تروریستی داعش در کشور پرداخته و موفق به دستگیری یک تروریست در محله یرموک در استان بغداد و دو تروریست در استان الانبار شدند.

در این اطلاعیه تصریح شد که این ستاد همچنین توانست با همکاری اداره امنیت استان سلیمانیه دو عنصر تروریستی تحت تعقیب سرویس ضد تروریسم عراق را دستگیر کند .

سرلشگر رسول توضیح داد که فرماندهی کل با اجرای یک عملیات مشخص در منطقه فلوجه که منجر به دستگیری یک عضو دیگر گروه تروریستی داعش شد، ماموریت خود را به پایان و در مجموع شش تروریست را دستگیر کردند .

هسته های مخفی داعش در ماه های گذشته با اجرای عملیات خرابکارانه سعی در برهم زدن امنیت عراق داشته اند که ارتش و پلیس این کشور با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 6 تروریست عضو داعش در عراق

بازداشت 6 تروریست عضو داعش در عراق