مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-08سياسي

«موج رنگ» دیدنی شد/ تمجید ایران از خوشنویس ژاپنی + عکس


«هیساکو تسونودا» که 30 سال از عمر خود را صرف آموزش زبان فارسی و هنر خوش نویسی ایرانی کرده، از سوی رییس بنیاد سعدی مورد تقدیر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، رایزن فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، با اهداء لوح تقدیر رییس بنیاد سعدی از تلاش ها و زحمات بیش از 30 ساله خانم هیساکو تسونادا تجلیل کرد.

در این برنامه که در محل رایزنی فرهنگی برگزار شد، حسین دیوسالار ضمن تجلیل از اقدامات و فعالیت های این استاد زبان و ادبیات فارسی و همچنین خوشنویس فارسی گفت: ایران شناسان، اسلام شناسان و اساتید زبان و ادبیات فارسی از ژاپن و ژاپن شناسان ایرانی نقش ماندگار و بی نظیری را در راه شناخت هر چه بیشتر این دو ملت بزرگ با سابقه طولانی فرهنگی، تاریخی و صمیمانه ایفا نموده اند  و همواره قدردان تلاش ها و نقش موثر آنان بوده و خواهیم بود.

رایزن فرهنگی سفارت ایران در ژاپن افزود: خانم تسونادا حدود 30 سال در حوزه زبان و ادبیات فارسی و همچنین خوشنویسی به خط فارسی، در اوج هنر و خلاقیت فعالیت دارد و بسیار خرسندیم که در رایزنی فرهنگی زمینه بهره مندی از این ظرفیت برای ارائه به مخاطبان فرهنگ دوست و علاقه مند ژاپنی فراهم شده است.

تسونادا نیز ضمن تشکر از مردم ایران  و رایزنی فرهنگی در حمایت از این فعالیت ها، ابراز امیدواری کرد بتوان هر چه بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موج رنگ» دیدنی شد/ تمجید ایران از خوشنویس ژاپنی + عکس

«موج رنگ» دیدنی شد/ تمجید ایران از خوشنویس ژاپنی + عکس