مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-08اجتماعي

تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد


تامین مسکن فرهنگیان باید در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد، برای تامین زمین موردنیاز برای احداث مسکن فرهنگیان محله 40 منظریه پیشنهاد داده شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تامین مسکن فرهنگیان باید در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد، برای تامین زمین موردنیاز برای احداث مسکن فرهنگیان محله 40 منظریه پیشنهاد داده شده است.

اقبال عباسی 18 اسفندماه در جلسه شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت آموزش و پرورش و راه و شهرسازی برای تامین مسکن فرهنگیان، اظهار کرد: تامین مسکن فرهنگیان باید در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان شهرکرد مشکلاتی برای تامین اراضی در زمینه احداث مسکن در طرح اقدام ملی برای فرهنگیان وجود داشت، گفت: محله 40 منظریه برای این موضوع پیشنهاد داده شده است، اما اراضی این منطقه برای ساخت و ساز آماده نیست، بنابراین اداره کل راه و شهرسازی طرح تفکیکی این محله را آماده و برای تصویب به کمیسیون ماده 5 ارائه دهد.

عباسی تاکید کرد: برای احداث مسکن در طرح اقدام ملی در تمامی شهرستان ها می توان از اراضی مازاد دستگاه اجرایی استفاده کرد، دستگاه ها نمی توانند از واگذاری اراضی امتناع کنند، لازم است این اراضی در اسرع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد

تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد