مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-08اقتصادي

ارسال 15 هزار و 495 پرونده تخلف میوه فروشان به تعزیرات از ابتدای امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس تابش در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه از ابتدای سال، 294 هزار بازرسی میوه انجام شده است گفت: - رییس سازمان حمایت از ارسال 15 هزار و 495 پرونده تخلف میوه فروشان به تعزیرات خبر داد و گفت: ارزش ریالی این پرونده ها 200 میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس تابش در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه از ابتدای سال، 294 هزار بازرسی میوه انجام شده است گفت: ارزش ریالی این پرونده ها 200 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه قیمت متوسط کشوری به عنوان قیمت متعارف انتخاب می شود افزود: با واحد هایی که این قیمت را رعایت نکنند، برخورد می شود.

تابش گفت: سازمان تعزیرات این اهتمام را دارد که در حداقل زمان ممکن، نسبت به صدور جرائم اقدام کند.

وی با اشاره به قیمت مرغ و مسائل مربوط به بسته بندی و قطعه بندی مرغ افزود: قیمت مصوب مرغ 20 هزار و 400 تومان است و قیمت های مصوب بسته بندی و قطعه بندی، قیمت های اعلام شده از سوی سازمان حمایت است.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: همه واحد های قطعه بندی یا باید اسناد خرید بالاتر از قیمت های اعلام شده را ارئه دهند یا به علت اینکه قیمت مصوب را رعایت نکرده اند، با آن ها برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 15 هزار و 495 پرونده تخلف میوه فروشان به تعزیرات از ابتدای امسال

ارسال 15 هزار و 495 پرونده تخلف میوه فروشان به تعزیرات از ابتدای امسال