مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-08سياسي

باید مساجد را رونق دهیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید مساجد را رونق دهیم.

- آیت الله مصطفی علما امروز(18 اسفند) در نشستی که به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، فلسفه تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد را جذب بیشتر جوانان به مساجد عنوان کرد و افزود: اگرچه جذب جوانان به مساجد اسباب و ابزاری می خواهد، اما امام جماعت و هیئت امنای مساجد می توانند در جذب جوانان به مساجد بسیار تاثیرگذار باشند.

آیت الله علما با بیان اینکه با دست خالی نمی توان کار کرد و برای اداره بهتر مساجد به اعتبارات نیاز است، گفت: نهادهایی مثل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پیگیر جذب اعتبارات بوده و برای جذب کردن جوانان به مساجد هزینه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه هرچه برای نماز کار کنیم باز هم کم است، گفت: اگر مساجد را رونق دهیم خیلی کارها می توانیم انجام دهیم.

چون اگر دقیق شویم می بینیم که انقلاب با مساجد به پیروزی رسید و در سایه حضور جوانان در مساجد و نماز جمعه ها بود که توانسیم هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کنیم، پس خیلی کارها از مساجد ساخته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سالهای قبل از انقلاب خیلی استقبالی برای حضور مردم در مساجد نبود و تنها برخی مساجد در ساعات اقامه نماز شلوغ بودند، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مساجد را رونق دهیم

باید مساجد را رونق دهیم