مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-08پزشكي

ماجرای ورود مسافران کرونایی از «امارات» به ایران چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در شبکه خبر درباره ورود مسافران مبتلا به کرونا از امارت به ایران، - ماجرای ورود مسافران کرونایی از امارات به ایران چه بود؟ رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره ورود مسافران کرونایی از امارات به بندرلنگه و بندرعباس توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در شبکه خبر درباره ورود مسافران مبتلا به کرونا از امارت به ایران، اظهار داشت: از اواخر بهمن که انجام تست برای همه مسافران خارج از کشور اجباری شد، ما کار تست را در شهر های بندرعباس، کیش و قشم آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: در این مدت 1408 نمونه تست داشتیم که از این تعداد 25 نفر دارای تست مثبت بودند.

10 تست مثبت مربوط به پرواز های قشم و کیش بود؛ به شکلی که 7 تست مربوط به پرواز های وارد شده به قشم و 3 تست مربوط به کیش بود.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته 246 مسافر توسط یک شناور به بندر لنگه و بندرعباس وارد شدند که 14 مورد از مسافران در بندر لنگه دارای تست مثبت کرونا بودند؛ همراه 10 نفر از آن ها جواب تست منفی کرونا بود و 4 مورد نیز واکسن کرونا را در کشور امارات تزریق کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ورود مسافران کرونایی از «امارات» به ایران چه بود؟

ماجرای ورود مسافران کرونایی از «امارات» به ایران چه بود؟