مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-08سياسي

مجریان انتخابات امانتدار باشند و قانونمدار


معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: باید وظیفه مجریان انتخابات تلاش برای مشارکت مردم، رعایت اصل قانونمداری، بی طرفی و امانتداری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات شهرستان نهاوند اظهار کرد: انتخابات، یکی از رویدادهای مهمی است که در شروع قرن جدید در کشور به وقوع می پیوندد و حضور باشکوه مردم در آن می تواند پیام جدی مردم به دشمن برای عقب نشینی از سیاست های خصمانه خود باشد.

وی افزود: با توجه به اثرگذاری بالای این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی، دشمن  تمام توان و انرژی خود را به کار گرفته که مردم را از شرکت در انتخابات سال آینده دلسرد کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن، همکاری رسانه ها و صدا و سیما نقش تأثیرگذاری دارد گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و انتخاب صحیح و اصلح است .

وی با بیان اینکه تمام دلسوزان کشور مصر به بی طرفی و اجرای قانون در انتخابات هستند گفت: مدیران اجرایی حق دخالت در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.

آزادبخت یادآور شد: تلاش تمام دست اندرکاران انتخابات حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی است و برای دستیابی به این مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان انتخابات امانتدار باشند و قانونمدار

مجریان انتخابات امانتدار باشند و قانونمدار