مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-08بين الملل

تعهد آمریکا به دفاع از پادشاهی عربستان تزلزل ناپذیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفارت آمریکا در ریاض روز دوشنبه ضمن محکوم کردن حملات اخیر نیرو های مردمی یمن به مواضعی در عربستان سعودی، - سفارت آمریکا در عربستان سعودی اعلام کرد تعهد واشنگتن به دفاع از پادشاهی سعودی و حفظ امنیت آن تزلزل ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفارت آمریکا در ریاض روز دوشنبه ضمن محکوم کردن حملات اخیر نیرو های مردمی یمن به مواضعی در عربستان سعودی، اعلام کرد تعهد این کشور به سعودی ها تزلزل ناپذیر است.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه العربیه ، این سفارتخانه در پیامی توییتری، بدون اشاره به جنایات ائتلاف سعودی علیه مردم یمن و ایجاد بحران انسانی در این کشور نوشت: سفارت آمریکا حملات اخیر حوثی ها به پادشاهی عربستان سعودی را محکوم می کند .

در حالی که میلیون ها نفر از مردم یمن با قحطی و گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند، سفارت آمریکا در ریاض از حمله به زیرساخت های غیرنظامی و حیاتی سعودی ها ابراز نگرانی کرده و نیرو های مردمی یمن را به عدم احترام به جان انسان ها و علاقه آن ها به دستیابی به صلح متهم کرد.

در این پیام به فاصله چند روز پس از انتشار گزارش دست داشتن محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی در قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی و محکوم کردن ظاهری آن از سوی دولت جدید آمریکا منتشر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد آمریکا به دفاع از پادشاهی عربستان تزلزل ناپذیر است

تعهد آمریکا به دفاع از پادشاهی عربستان تزلزل ناپذیر است