مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-08پزشكي

پیشگیری اصل محوری مدیریت کرونا/مردم سفر نروند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که اقدامات پیشگیرانه، محوری ترین برنامه در بحث مدیریت بیماری کرونا طی یکسال گذشته در استان فارس بوده است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که اقدامات پیشگیرانه، محوری ترین برنامه در بحث مدیریت بیماری کرونا طی یکسال گذشته در استان فارس بوده است.

دکتر مهرزاد لطفی دوشنبه 18 اسفند در دویست و هفتاد و نهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یکی از علل موفقیت فارس در مدیریت کرونا طی یک سال گذشته را تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه و به موقع اعلام و خاطرنشان کرد که این اقدامات همچنان محور برنامه های مقابله با شیوع کروناویروس است.

او گفت: در کنار برگزاری نشست های روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا طی یک سالی که گذشت، برگزاری نشست های مشترک در حوزه های مختلف دانشگاه با هدف شناسایی و رفع چالش و بررسی روند خدمت رسانی به مراجعان در استان، از اولویت هایی بوده که با هدف کاهش آسیب های احتمالی و پیشگیری از مواجهه با برخی مشکلات انجام شده است.

او ضمن قدردانی از تلاش کارکنان اورژانس استان به ویژه در خدمت رسانی به مردم در این بحران، تلاش های آنان را نیز در افزایش رضایتمندی عمومی، به ویژه در ایام قرنطینه، تاثیرگذار ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری اصل محوری مدیریت کرونا/مردم سفر نروند

پیشگیری اصل محوری مدیریت کرونا/مردم سفر نروند