مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-08سياسي

واکاوی ابعاد شخصیتی و علمی آیت الله العظمی میرزا محمد مجتهد فیض قمی (ره)


زمانی که کودتای 1299 در حال انجام بود و رضاخان قلدر به قدرت رسید در قم اتفاق مهمّی رقم خورد و با دعوتی که مرحوم آیت الله فیض قمی (ره) از مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) به عمل آوردند افق روشنی در طلیعه آن دوران سیاه هویدا گردید .

- واکاوی ابعاد شخصیتی و علمی آیت الله العظمی میرزا محمد مجتهد فیض قمی (ره) زمانی که کودتای 1299 در حال انجام بود و رضاخان قلدر به قدرت رسید در قم اتفاق مهمّی رقم خورد و با دعوتی که مرحوم آیت الله فیض قمی (ره) از مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) به عمل آوردند افق روشنی در طلیعه آن دوران سیاه هویدا گردید و بدینوسیله قم به مرکزیت مهمّی در جهان اسلام برای تشیّع تبدیل و اکنون یکصد سال از آن تاریخ می­ گذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حسین­ زاده رییس بنیاد قرآن جمهوری اسلامی ایران در مقاله ای به بررسی ابعاد مختلف زندگی آیت الله العظمی میرزا محمد مجتهد فیض قمی (ره) پرداخته است.

در این مقاله می خوانیم: ولادت و تحصیل: مرحوم آیت الله فیض قمی فرزند میرزا علی اکبر فیض، فرزند محمد بن علی اکبر خوانساری – صاحب ریاض الرضا در احوال امام رضا علیه السلام و جد ایشان میرزا علی اکبر فیض یکی از شعرای بنام دوره ناصری- به سال 1293 در شهر قم دیده به جهان گشود و پس از فراگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی ابعاد شخصیتی و علمی آیت الله العظمی میرزا محمد مجتهد فیض قمی (ره)

واکاوی ابعاد شخصیتی و علمی آیت الله العظمی میرزا محمد مجتهد فیض قمی (ره)