مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-08سياسي

پارک علم وفناوری خراسان شمالی سال آینده به سطح 2 ارتقا خواهد یافت


رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با اشاره به اینکه این مجموعه در سطح 3 پارک های کشور قرار دارد، گفت: سال آینده پارک علم و فناوری استان به سطح 2 ارتقا خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران گرمه ای ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برای شکل گیری پارک علم و فناوری حداقل 20 هکتار زمین نیاز است که اکنون خراسان شمالی دارای هفت هکتار زمین بوده لذا نیازمندی زیادی در این حوزه داریم.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با اشاره به اینکه این مجموعه در سطح بندی کشوری رتبه سوم را دارد، گفت: باید کمک کنیم تا به سطح دو ارتقا یابیم؛ اکنون بر روی کاغذ سطح 3 هستیم اما مطالباتمان در سطح 2 است که این امر موجب اعتراض سایر استانها شده اما کار خود را پیش می بریم.

وی افزود: امیدواریم در سال آینده به صورت رسمی به عنوان پارک علم و فناوری سطح 2 معرفی شویم؛ هرچند اکنون وزارت علوم موافقت ضمنی خود را اعلام کرده است.

گرمه ای تصریح کرد: تعداد واحدهای فناور خراسان شمالی از 63 مورد در سال 97 به 132 مورد رسیده که 5 مورد دیگر در آستانه ثبت شدن قرار دارند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی ادامه داد: تعداد شرکت های دانش بنیان نیز در سال 97 در مجموع 7 مورد بود که اکنون به 20 مورد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم وفناوری خراسان شمالی سال آینده به سطح 2 ارتقا خواهد یافت

پارک علم وفناوری خراسان شمالی سال آینده به سطح 2 ارتقا خواهد یافت