مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-08سياسي

نقش رویدادهای استارت آپی در توسعه کسب و کارهای دانشجویی


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو فرایندهای رصد رقبا، شناسایی نیاز بازار و آماده سازی برنامه تجاری و جذب سرمایه گذار را پروسه یادگیری عملی برای تیم های فناور دانست و گفت: - از آنجایی که ایده های استارت آپی از دانشگاه ها شکل می گیرد، برگزاری رویدادهای فناورانه می تواند به توسعه این تیم ها منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید سرکار امروز در حاشیه نمایشگاه رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه نانو فناوری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع خبرنگاران گفت: ویژگی مهم استارت آپ هایی که در رویدادهای دوشنبه های استارت آپی شرکت می کنند، این است که ایده های ارائه شده در آن ها در دل دانشگاه ها شکل گرفته اند.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از آموزش های دانشجویی نظری است، بنابراین دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از ظرفیت دانایی بالایی برخوردار هستند، اما از نظر توانمندی مهارتی و فناوری ضعیف هستند.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو خاطر نشان کرد: از این رو رویدادهایی که در سطح دانشجویی برگزار می شود، به ارتقای توانایی و توانمندی آنها کمک خواهد کرد؛ چرا که چنین رویدادهایی به شکل گیری گروه های دانشجویی کمک می کند.

سرکار با اشاره به نقش تیم سازی در توسعه فناوری و رشد استارت آپ ها اضافه کرد: در مرحله بعد تیم ها شروع به رصد رقبا، شناسایی نیاز بازار، آماده سازی برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رویدادهای استارت آپی در توسعه کسب و کارهای دانشجویی

نقش رویدادهای استارت آپی در توسعه کسب و کارهای دانشجویی