مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-08فرهنگي

دستور انتظامی برای انتشار بیلان کاری فیلم فجر


رییس سازمان سینمایی در نشستی با دست اندرکاران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، تاکید کرد که بیلان کاری این رویداد تا قبل از سال منتشر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در ابتدای این جلسه حسین انتظامی با بیان اینکه مدیران جشنواره کار بزرگی انجام دادید گفت: ساده ترین راه ممکن این بود که بگوییم در شرایط فعلی کرونا جشنواره را برگزار نمی کنیم که اگر هم می گفتید از شما پذیرفته بود اما مدیر با نحوه تصمیماتش در شرایط سخت شناخته می شود و شما دشواری این تصمیم سخت را پذیرفتید.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگ و جدیدی انجام شد که امیدوارم به عنوان تجربه بماند ادامه داد: به سهم خودم از اقدامات و برنامه ریزی های شما تشکر می کنم، از آقای طباطبایی نژاد که با تدبیر مدیریت کرد و همه مدیران بخش های مختلف که از مدیران ارزشمند هستند.

مجموعه مدیران سازمان سینمایی ترکیبی از دانش، مهارت، ارتباط با صنوف، دید وسیع و هماهنگی خوب با یکدیگر هستند که این موارد آنها را از دیگران متمایز می کند.

رییس سازمان سینمایی گفت: خوب است تجربیات مثبت، مواردی که می شد بهتر باشد، مواردی که در سال های گذشته بوده و امسال به هردلیل نتوانستیم انجام دهیم فهرست شود تا به عنوان تجربه ای برای دوره های آینده جشنواره باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور انتظامی برای انتشار بیلان کاری فیلم فجر

دستور انتظامی برای انتشار بیلان کاری فیلم فجر