مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-08اقتصادي

فعالیت 68 صندوق قرض الحسنه در تویسرکان/ پرداخت یک هزار و 120 فقره تسهیلات


مسوول بسیج سازندگی تویسرکان از فعالیت 68 صندوق قرض الحسنه مردم مدار و مردم یار با هدف خوداتکایی خبر داد و گفت: این صندوق ها یک هزار و 120 فقره تسهیلات به جامعه هدف پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، رضا ناصری ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در سه محور گروه های جهادی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی و کمک های مومنانه اظهار کرد: 20 گروه حوزه محور و اقشار و 80 گروه محله محور در سطح پایگاه های شهر و روستا در عرصه های مختلف فعال هستند.

وی از تهیه و توزیع 355 بسته لوازم التحریر با صرف 42 میلیون تومان خبر داد و افزود: 30 مورد کمک جهیزیه و جهیزیه کامل به ارزش 450 میلیون تومان، تعمیر و بهسازی پنج واحد مسکونی و احداث دو واحد مسکونی مددجوی بهزیستی با 300 میلیون تومان در این حوزه در طول امسال انجام شده است.

مسوول بسیج سازندگی شهرستان تویسرکان با اشاره به اعزام 20 تیم بهداشتی و درمانی به روستاها و ارائه خدمات به 6 هزار نفر بیان کرد: ارائه خدمات به کشاورزان در سه مرحله کاشت، داشت و برداشت توسط مهندسان کشاورزی از جمله خدمات بسیج سازندگی با هدف ارتقای تولید، توسعه و کشت و رونق اقتصادی بهتر به شمار می رود.

وی در ادامه به توزیع 9 هزار و 355 بسته معیشتی به ارزش 3 میلیارد 121 میلیون تومان در قالب کمک های مومنانه همزمان با آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 68 صندوق قرض الحسنه در تویسرکان/ پرداخت یک هزار و 120 فقره تسهیلات

فعالیت 68 صندوق قرض الحسنه در تویسرکان/ پرداخت یک هزار و 120 فقره تسهیلات