مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-08سياسي

آغاز فرایند انتخابات شوراها در خراسان جنوبی/ ثبت نام از 20 اسفند


معاون استاندار خراسان جنوبی از آغاز فرایند انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان خبر داد و گفت: ثبت نام از افراد برای نامزدی انتخابات شورای شهر از بیستم اسفند ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر خوش خبر، ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: بر اساس دستور وزیر کشور از امروز فرایند انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هیئت های اجرایی فردا تشکیل می شود، بیان کرد: ثبت نام از افراد برای نامزدی انتخابات شورای شهر نیز از بیستم اسفند ماه آغاز می شود.

خوش خبر با اشاره به اینکه به واسطه شرایط کرونایی روش های مختلفی برای ثبت نام در نظر گرفته شده است، گفت: ثبت نام از طریق یک اپلیکیشن موبایلی و دریافت کد رهگیری، از طریق سیستم های رایانه ای، دفاتر پیشخوان و حضور مستقیم در فرمانداری ها از جمله این روش ها هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رییس جمهور، وزیر کشور و استاندار روش ما در برگزاری انتخابات تمکین در برابر قانون، قانون مداری و بی طرفی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی در انتخابات ها در میزان مشارکت همواره جزء استان های پیشتاز بوده است، بیان کرد: البته در انتخابات مجلس در سال گذشته میزان مشارکت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرایند انتخابات شوراها در خراسان جنوبی/ ثبت نام از 20 اسفند

آغاز فرایند انتخابات شوراها در خراسان جنوبی/ ثبت نام از 20 اسفند