مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-08سياسي

طلاب و روحانیون جانباز، مایه مباهات جامعه و نظام اسلامی هستند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: حقیقتاً طلاب و روحانیون جانباز، مایه افتخار جامعه و نظام اسلامی ما هستند.

- قم- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: حقیقتاً طلاب و روحانیون جانباز، مایه افتخار جامعه و نظام اسلامی ما هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگذرانده و اینک نیز طلایه دار دفاع از ارزش ها و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی هستید و خدمات و زحمات شما بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست.

وی افزود: همه اولیا و انبیا و ائمه اطهار (علیهم السلام) برای این آمده اند که فدای دین خدا شوند و این مساله بسیار مهمی است، کما اینکه در روزگار ما نیز امام راحل، فدای دین خدا بود و به خاطر اخلاص والایش، پروردگار عالم به راه و نهضت و کلامش، برکت و نورانیت ویژه ای داد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه در طول این چهار دهه نیز دیدیم که به لطف الهی، پیام انقلاب اسلامی ایران به رهبری ایشان در دنیا صادر شد و همین انقلاب توانست دنیای استکبار به خصوص آمریکای جنایتکار را خوار و ذلیل کند گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، حقیقتاً دانشگاه انسان سازی بود و ما برکات بالای معنوی و تربیتی در آن دیدیم و امروز نیاز داریم که آن ارزش ها و آرمان ها را دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب و روحانیون جانباز، مایه مباهات جامعه و نظام اسلامی هستند

طلاب و روحانیون جانباز، مایه مباهات جامعه و نظام اسلامی هستند