مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-08سياسي

رستمی: تولید و نشر آثار سیدجمال الدین اسدآبادی باید مورد توجه جدی قرار گیرد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: تولید و نشر آثار سیدجمال الدین اسدآبادی و برگزاری همایش ها و تأسیس مؤسسه هایی در این زمینه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در اولین همایش پژوهش های کاربردی در تاریخ، فرهنگ و بیداری اسلامی اظهار داشت: این همایش به یاد یکی از بزرگترین شخصیت های علمی، فرهنگی و سیاسی جهان اسلام در دوران معاصر برگزار می شود تا به آثار و برکات و عظمت شخصیت سیدجمال الدین اسدآبادی، بیدارگر مشرق زمین توجه بیشتری شود.

وی افزود: امتیاز و تفاوت شخصیت  سیدجمال الدین اسدآبادی با مجموعه سیاست ورزان، دانشمندان و فعالان مسائل سیاسی و اجتماعی و دینی جهان اسلام در این بود که او هم به گذشته جامعه اسلامی، هم وضعیت فعلی و هم به را به عنوان حوزه فعالیت خود برگزید.

مرحوم خسروشاهی نقل می کند که در یکی از سفر ها به همراه جعفر شهیدی به الجزایر رفته بودیم که امام موسی صدر نیز تشریف آورده بودند که به وی گفتم اگر در قم یا نجف می ماندید یکی از مراجع بزرگ شیعه می شدید؛ بنابراین چرا آنجا را ترک می کنید که امام می گوید روزی در نجف با سیدمحمدباقر صدر بودم که وی گفت در حوزه بمان تا اصلاح حوزه را در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: تولید و نشر آثار سیدجمال الدین اسدآبادی باید مورد توجه جدی قرار گیرد

رستمی: تولید و نشر آثار سیدجمال الدین اسدآبادی باید مورد توجه جدی قرار گیرد