مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-08سياسي

معتمدین مشترک بر انتخابات نظارت می کنند/ افزایش صندوق های رای


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان با بیان اینکه به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا معتمدین مشترک بر سه انتخابات سال آینده نظارت می کنند از افزایش تعداد صندوق های رأی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حجت الاسلام جلال مرادی ظهر امروز در مراسم معرفی اعضای هیات نظارت شهرستان ها و بخش های تابعه استان برای انتخابات اظهار کرد: با توجه به شرایط هستیم، هیات های 16 بخش مستقل استان و 9 شهرستان را مشخص کردیم.

وی تصریح کرد: هیات های نظارت شورای نگهبان در استان همدان در تمام شهرستان ها و در تمام بخش های مستقل معرفی شدند و آمادگی بررسی معتمدین معرفی شده از سوی فرمانداران و بخشداران  وجود دارد.

وی بیان کرد: با تشکیل هیات های اجرایی شوراها بررسی صلاحیت توسط هیات های اجرایی شوراها و پس از آن بررسی صلاحیت داوطلبین شورا توسط هیات نظارت شوراها انجام می شود و هیات های نظارت شورای نگهبان در شهرستان ها و بخش ها نسبت به بررسی صلاحیت داوطلبین شوراها دخالت و تاثیری ندارد.

هشتم فروردین ثبت نام داوطلبین اولین میان دوره ای مجلس مرادی عنوان کرد: از هشتم فروردین ثبت نام داوطلبین اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ انجام می شود که بررسی صلاحیت در هیات های اجرایی در حوزه اصلی یعن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدین مشترک بر انتخابات نظارت می کنند/ افزایش صندوق های رای

معتمدین مشترک بر انتخابات نظارت می کنند/ افزایش صندوق های رای