مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-08اقتصادي

روغن گران نمی شود/ 6 ماه ذخیره داریم


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با تاکید بر اینکه ارز ترجیحی واردات روغن خام تا سال آینده پابرجاست و روغن گران نمی شود، - مدیرکل دفتر برنامه ریزی، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با تاکید بر اینکه ارز ترجیحی واردات روغن خام تا سال آینده پابرجاست و روغن گران نمی شود، گفت که در حال حاضر به اندازه شش ماه، روغن ذخیره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید صارمی در یک برنامه تلوزیونی در مورد وضعیت ذخایر روغن خام و تولید روغن نباتی در کشور، گفت: نیاز ماهانه کشور به روغن خام حدود 150 هزار تن است که آذرماه امسال هر ماه 180 هزار تن روغن خام به بازار ترزیق شده است و در اسفند ماه این رقم به 200 هزار تن افزایش یافت.

بنابراین تا 15 اسفند حدود 100 هزار تن از روغن خام توزیع و تولید شده و مابقی آن نیز تا پایان سال انجام می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر 200 هزار تن حدود 25 هزار تن هم به بخش صنف و حدود 35 هزار تن نیز به بخش صنعت تخصیص یافته، وعده داد که روغن مورد نیاز ماه رمضان هم با همین برنامه ریزی تامین شود.

صارمی افزود: همچنین به سازمان های صمت استان ها اعلام شده تا نیاز آنها تامین شود، به شرط اینکه کارخانجات تولید و در شبکه هایی که سازمان صمت اعلام می کند، توزیع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن گران نمی شود/ 6 ماه ذخیره داریم

روغن گران نمی شود/ 6 ماه ذخیره داریم