مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-08سياسي

دبیر جدید انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون منصوب شد


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سید محمد تنکابنی را به عنوان دبیر جدید انجمن تخصصی سرود - نمایش کانون منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، سید محمد تنکابنی با صدور حکمی از سوی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیر جدید انجمن تخصصی سرود-نمایش منصوب شد.

محمدرضا زمردیان در حکم سیدمحمد تنکابنی که از آهنگ سازان، نوازندگان و مدرسان موسیقی دانشگاه است، بر اهمیت سرود–نمایش به عنوان یکی از هنرهای گروهی فاخر که پیشینه چندین ساله در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد، تاکید کرده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حکم ایجاد بستری مناسب برای ارتباط موثر فرهنگی با نسل جدید، ایجاد زمینه ی مشارکت، تعامل، دوستی، همدلی و تمرین فعالیت های جمعی در میان کودکان و نوجوانان، ترویج سرود-نمایش به عنوان هنری گروهی و امیدآفرین در مراکز کانون و شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای اعضا و مربیان کانون را از وظایف مهم دبیر جدید انجمن تخصصی سرود نمایش کانون دانسته است.

زمینه سازی برای تولید ترانه و موسیقی های فاخر در حوزه کودک و نوجوان برای مخاطبان در گروه های سنی مختلف با تأکید بر هویت ملی، نشاط عمومی و پرورش خلاقیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جدید انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون منصوب شد

دبیر جدید انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون منصوب شد