مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-08اقتصادي

کار اصلی پرونده ثبت جهانی «هگمتانه» انجام شده است


استاندار همدان درباره ثبت جهانی هگمتانه گفت: کار اصلی پرونده ثبت جهانی هگمتانه انجام شده است و موانع جزیی که وجود دارد مربوط به جابه جایی بازار آهن فروش ها و تغییراتی است که در طرح جامع شهر وجود دارد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان درباره ثبت جهانی هگمتانه گفت: کار اصلی پرونده ثبت جهانی هگمتانه انجام شده است و موانع جزیی که وجود دارد مربوط به جابه جایی بازار آهن فروش ها و تغییراتی است که در طرح جامع شهر وجود دارد.

سیدسعید شاهرخی دوشنبه 18 اسفندماه در آیین بهره برداری از هفت پروژه میراث فرهنگی استان همدان که با دستور رییس جمهور و حضور معاون سازمان میراث فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد، اظهار کرد: به موازات تکمیل پرونده ثبت جهانی هگمتانه و ارسال آن به سازمان جهانی یونسکو موانع نامبرده نیز رفع می شود و به عبارت دیگر انجام این کارها مانع روند کار نیست و همزمان با هم پیش می رود و امیدواریم در سال 1400 شاهد ثبت جهانی تپه هگمتانه باشیم .

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان نیز در ادامه بیان کرد: امروز از مجموع 320 پروژه که در سطح کشور با دستور ریاست جمهوری افتتاح شد، هفت پروژه متعلق به استان بود که با مبلغ 61 میلیارد و اشتغال 117 نفر افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار اصلی پرونده ثبت جهانی «هگمتانه» انجام شده است

کار اصلی پرونده ثبت جهانی «هگمتانه» انجام شده است