مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-08سياسي

عضویت 100 هزار نوجوان فارسی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد


مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس گفت: بیش از 100 هزار نوجوان استان فارس عضو کانون های مساجد استان فارس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین امیدی بعد از ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیان کرد: بالغ بر 100 هزار نوجوان استان فارسی عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس هستند و فعالیت های هنری و فرهنگی مساجد توسط این افراد انجام می شود.

وی ادامه داد: تفکر حاکم بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد به گونه ای است که نسبت به پرورش انسان اقدام کرده است و شهدایی نظیر شهید محسن حججی و شهید جعفری از جمله افرادی اند که تحت تأثیر مفاهیم کانون های فرهنگی و هنری مساجد بوده اند.

او ادامه داد: 25 هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور فعالیت می کند که سهم استان فارس بالغ بر یک هزار و 242 کانون است این در حالی است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان توانستند در عصر در جامعه داشتند.

امیدیه تاکید کرد: مساجد طی سالیان که گذشت دچار مشکلات مالی مختلفی بودند و به علت کاهش فعالیت های اجتماعی امکان کمک به مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 100 هزار نوجوان فارسی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد

عضویت 100 هزار نوجوان فارسی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد