مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-08سياسي

استفاده از ایده های خلاقانه در برگزاری انتخابات کرونایی 1400


سخنگوی شورای نگهبان از جمع آوری ایده های نوآورانه از صاحب نظران برای تعیین نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایام کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی کدخدایی در نشست خبری نمایشگاه رویدادهای فناورانه تا ثریا با تاکید بر اینکه جوانان ما ایده ها و اختراعات مساله محور خود را در حوزه های علمی طراحی و ایجاد کرده اند، گفت: جوانانی که در دوره های تحریم های کشورهای غربی و دشمنان علیه کشورمان خلاقیت های خوبی را به سود کشور به خرج داده اند و توانسته اند برای این مشکلات راه حل هایی بیاورند.

وی با بیان اینکه اساس کار نخبگان ما یافتن مشکلات و سپس راه حل برای آنهاست، گفت: در همه حوزه های پزشکی، فنی، مهندسی و حتی علوم انسانی این ایده های مساله محور کارآمد خواهد بود.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: در دوره ای که دشمنان در صدد هجمه و مانع تراشی علیه رشد کشور هستند، شاهد پیشرفت در حوزه های علمی هستیم و شعاری که رهبر معظم انقلاب با عنوان ما می توانیم مطرح کرده اند، اجرایی شده است.

کدخدایی هدف نمایشگاه تا ثریا را نمایش بخشی از این خلاقیت ها دانست و گفت: امیدوارم راهی که امام راحل و رهبر انقلاب پیش پای جوانان گذاشته اند اجرایی شود و علیرغم میل دشمنان، شاهد پیشرفت کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ایده های خلاقانه در برگزاری انتخابات کرونایی 1400

استفاده از ایده های خلاقانه در برگزاری انتخابات کرونایی 1400