مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-08سياسي

105 مرکز مثبت زندگی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید


طی ارتباط ویدئو کنفرانس با ریاست جمهور و همزمان با سراسر کشور 105 مرکز مثبت زندگی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان امروز طی ارتباط ویدئو کنفرانس با ریاست جمهور و همزمان با سراسر کشور 105 مرکز مثبت زندگی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان سیستان بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به استناد بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و در راستای تحقق شاخص های سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی و با هدف توزیع عادلانه خدمات بهزیستی ، تسهیل دسترسی گروههای هدف به خدمات ، ایجاد ، تعداد 105 مرکز مثبت زندگی در سراسر استان سیستان بلوچستان به بهره برداری رسید.

عزیزاله جهان تیغ تاکنون 11517 بازدید موثر از مددجویان زیرپوشش توسط این مراکز انجام پذیرفته است تصریح کرد: 45406 پرونده مددجویان تحت پوشش این ارگان جهت بهبود خدمات به مراکز مثبت زندگی واگذار شد.

وی ضمن تاکید بر تسریع گسترش برنامه های استاندارد ارائه خدمات از طریق شبکه مراکز مثبت زندگی بیان کرد : با بهره برداری از این مراکز ، بالغ بر 450 شغل پایدار بصورت مستقیم ایجاد شده است و اداره کل بهزیستی استان در صدد افزایش تعداد اینگونه مراکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 مرکز مثبت زندگی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

105 مرکز مثبت زندگی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید