مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-08اقتصادي

افزایش ظرفیت توزیع مرغ دولتی با پیگیری های سازمان بازرسی


در پی دستور حجت الاسلام درویشیان افزایش ظرفیت توزیع مرغ دولتی در شرق تهران از امروز انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با صدور دستور ویژه حجت الاسلام درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور، میرمحمدی بازرس کل امور صمت از صبح امروز با اقدام میدانی و طی هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تعزیرات حکومتی، اصناف و صمت تهران در قالب تیم های مشترک گشت های نظارتی با حضور در سطح شهر، نسبت به نظارت بر عرضه و توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم اقدام کرد.

در راستای طرح نظارت بر بازار شب عید، بدواً طرح مشترک نظارتی از میدان تره بار پیروزی به عنوان یکی از میادین عرضه عمده اقلام و کالاها به طور اخص مرغ آغاز شد.

علیرغم ظرفیت اسمی میدان پیروزی بالغ بر 350 تن روزانه مرغ، امروز 170 تن مرغ به میدان تحویل شده بود که با توجه به حضور وزیر جهاد به منظور بازدید، سهمیه روز جاری میدان تا 200 تن افزایش یافت، این در حالی است که سهمیه روز گذشته این میدان 130 تن بوده است.

با توجه به حضور وزیر جهاد در میدان تره بار پیروزی و مطالبه میرمحمدی بازرس کل امور صمت از آقای خاوازی به منظور نظارت هرچه بیشتر بر تأمین و توزیع تا سطح عمده فروشی توسط وزارتخانه تحت تصدی، وزیر با اطمینان خاطر به مردم به میزان تولید و عدم کمبود در بازار، مردم را به آرامش در خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت توزیع مرغ دولتی با پیگیری های سازمان بازرسی

افزایش ظرفیت توزیع مرغ دولتی با پیگیری های سازمان بازرسی