مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-08سياسي

ضرورت ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی برای ارتقای معنویت در جامعه


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و ایجاد زمینه برای ارتقای معنویت مردم در بقاع متبرکه بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی محمدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان که در سالن اجتماعات شهید نوریان امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد، اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه زمینه ساز خیر برای مردم است، امروز این زمینه خیر فراهم می شود تا نسل ها از آن استفاده کنند.

وی افزود: تمام تلاشمان این است که در دستگاه اداری که به عنوان خدمت رسانان مردم هستند، زمینه خدمت بهتر را فراهم کنیم و مردم از دستگاه های اجرایی راضی باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ادامه داد: در آستانه عید نوروز، بقاع متبرکه و مجموعه اوقاف کار پر زحمتی را بر عهده دارند، ورود زائرین و گردشگران به امامزادگان زمینه ای را فراهم می کند تا خدمت رسانی بهتری را به مردم داشته باشید.

محمدی در ادامه به شرایط کرونایی و نیاز به فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و ایجاد زمینه برای ارتقای معنویت مردم در بقاع متبرکه بسیار مهم است که می تواند با برنامه های متنوع فرهنگی در این راستا اقدامات خوبی انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی برای ارتقای معنویت در جامعه

ضرورت ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی برای ارتقای معنویت در جامعه