مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-08اقتصادي

حمایت 50 میلیاردی صندوق نوآوری از طرح های استارت آپی


رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر ضرورت عدم مداخله دولت در سرمایه گذاری استارت آپی گفت: بر این اساس رویدادهای فناورانه دوشنبه های استارت اپی را برگزار کردیم که تاکنون نزدیک به 25 استارت آپ به طور کامل جذب سرمایه کرده اند و 50 میلیارد تومان .

- رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر ضرورت عدم مداخله دولت در سرمایه گذاری استارت آپی گفت: بر این اساس رویدادهای فناورانه دوشنبه های استارت اپی را برگزار کردیم که تاکنون نزدیک به 25 استارت آپ به طور کامل جذب سرمایه کرده اند و 50 میلیارد تومان نیز از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی وحدت امروز در حاشیه بیستمین رویداد دوشنبه های استارت آپی با رویکرد نانو فناوری در جمع خبرنگاران افزود: رویداد دوشنبه های استارت آپی به شکلی طراحی شده که شرکت های تازه متولد شده که محصولات یا خدمات جذابی طراحی کرده اند، اما توانایی مالی کافی یا رشدیافتگی کافی برای دریافت وام را ندارند، در آن شرکت می کنند تا سرمایه گذاری جسورانه روی آنها انجام شود.

وی با اشاره به حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های استارت آپی یادآور شد: اگر شرکت یا بخش غیردولتی 20 درصد هزینه ها را تامین کند، صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان بخش دولتی 80 درصد هزینه را تقبل خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 50 میلیاردی صندوق نوآوری از طرح های استارت آپی

حمایت 50 میلیاردی صندوق نوآوری از طرح های استارت آپی